0 oy
218 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar ben ertesi günü hapı kullandım Ella sizce iyi bı faydası olur mu 

2 Cevaplar

0 oy
(350 puan) tarafından
Iyi faydasi olurmu derken nasl bi fayda bekliyorsun anlamadm birde yilda 1 en fazla 2 kullaniliyor yoksa baya tehlikeli diye biliyorum
-Reklam-
0 oy
(3,550 puan) tarafından
Ben kullandım bir kaç kez hiçbir sorun yaşamadım. Hatta bi keresinde ilişkiden 2 gün sonra kullandım gene de bir kaza yaşamadım 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,595 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Tlntln (242 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 292 göst.
6 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 358 göst.

Kategoriler


1,512,546 soru

24,670,675 cevap

367,235 kullanıcı

...