0 oy
124 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar 30 haftalık hamileyim. Ya kalbim ağrıyor ya da sol göğsüm emin olamıyorum. Astım hastasıyım arada böyle oluyordu ama bu aralar hep ağrıyor normal midir sizce. Bir de mide bulantılarım arttı. Sanki gebeliğimin ilk aylarındayım. Hep kusasım geliyor. Normal mi bunlar ne zaman geçiyor normalse

2 Cevaplar

0 oy
(1,992 puan) tarafından
muhtemelen poposu ile midene baskı yapıyor o yüzden

kalbine bi baktır bence sen 
tarafından
Tamamdır çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(91 puan) tarafından
Canım ben de 30 dayım sırtımdan bslayıp göğsüme vuruyor 2 gundur agrı yürümezsem asla geçmiyor oda çocuk suan hızlı kilo aldıgı için karnımız büyüyormuş ondan oluyormus

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 245 göst.
17 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 212 göst.
15 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Irmaknehir (130 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 165 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 141 göst.
9 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Berivan maral (165 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...