Yeni aldım ama sonradan içime sinmedi geniş koridorm
yolluk yakışmamıştı heryer çok açık kalmıştı
güle güle kullan canım . bebişlerin kirletsin
Model güzel de uzunlamasına olsa daha hoş dururmus
Çok kapatmış
1,512,607 soru
24,671,252 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın