Elimin hemen altında olsun diye bez, ıslak mendil, pamuk ve en arkaya alt açma örtüsü koydum. yandaki kutuya da şampuan, losyon, sabun, emzik, tarak vs koydum :))
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın