Kızlar Merhaba, bebegimin 2 parmağının arasında kahverengi leke gibi birşey var. Su toplanmış ta sanki patlamış gibi duruyor. Doğum dan sonra varmıydı hiç hatırlamıyorum. Sizce doğum lekesi mi yoksa bir yere mi sıkıştırdı ne yaptı.?
1,512,470 soru
24,669,532 cevap
367,182 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın