4 numara al canım. Ben primanin bezinden hep bir beden üstünü alıyorum çünkü bezler bazen küçük gelebiliyor. Birebir alma. Bence 4 hem rahat olur hem sıkmaz
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın