Nerdesiniizzzz giiiiiiii
Ben değilim hıh bensiz buluşursanız öylr olar
Ben olmasada olurlardanım galiba
Evet yalindan olmasada olur şarkısı bizler icin
Geldim cınım burdayım
Tamam şşş postu benim adıma açtığını çaktırmayacağım sende sessiz ol .
Burdayım burdaaaaa
Ahandaaa ben burdayımm valla
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın