Bnmkide konuşuyor bnce normal ben bile konusuyomum arada
Bence çok normal çocuk Ztn kendi hayal dünyasında oyun oynuyor bence çokta gzl
Benim kiz da 3.5 yaşında kendi kendine konuşur alıştım artık ama korkmayın bu geçici birşey ha kaldı ki bizler bile kendi kendimize konuşuruz onlar neden konuşmasınlar
1,512,495 soru
24,669,975 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın