Neyin grevi bu anlamıyorum. Küçücük çocuk ateşli ilgilenilmiyor.. Hele ztn randevu bulupta gittikten sonra greve çıktıklarını öğrenmek ayrı bir hüsran. Randevu bulmak için ne kadar uğraşıyor insanlar
Allah'ım akıl fikir versin ülkece bir birbirimize düştük hale bak
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın