Ölü numarası yapim hasta numarası yapim yinede benden iyi bakamaz çocuğa diye ayaklanıyorum gerçekten hasta olunca bile kendimş değil kızımı düşünüyorum o yüzden annelere hasta olmak yok
Oh ne güzel yapissin bizim meme derdimiz olmasa adam ise bile goturcek kızı
1,512,703 soru
24,672,774 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın