0 oy
133 göst.
Diğer kategorisinde (281 puan) tarafından
8 temmuz tam yaz herkes çalışıyor 1.yasini güzel herkesi çağırarak yapmıştık 2.yi maalesef kendi aramızda yapmıştık ama şimdi yine herkes çalışıyor evde yapmka istiyorum sadece annemgil nenemgil gelse ufak. Bir kutlama yapsak olurmuş yine hersey hazirlicam yapicam 

2 Cevaplar

0 oy
(16,323 puan) tarafından
Bizde öyle yaptık çokta güzel geçti 
(281 puan) tarafından
Yani demi canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Niye olmasin
(281 puan) tarafından
Yani canım

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 274 göst.
7 Nisan 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Aysegul&20 (9,056 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 209 göst.
5 Nisan 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Nisan89 (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 963 göst.
5 Mart 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Aysegul&20 (9,056 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 277 göst.
8 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...