Merhaba kizlar oglum olcak ismini Miraç Ali düşünüyorum sizce nasıl
Güzel isim.. sağlıkla kucağına alırsın inşAllah
kuzey koy biz koyduk baby boyum cok tatli sende kuzey koy senjn bebeginde tatli olsun
1,512,334 soru
24,667,909 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın