+1 oy
469 göst.
Diğer kategorisinde (1,430 puan) tarafından

Selam kızlar hayran kaldığım manzarayı sizle de paylaşayım dedim. Biz de anlık boyle. Siz ne alemdesiniz? :) 

image


5 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Ohhh ne güzel canım nerdesin öyle bizde yağmur yağıyor 
(1,430 puan) tarafından
Biz de de cok yağdı canım akşam ustu duzeldi hava. Bursa dayım kusum  Telefonun kamerasının azizliğine ugramıs goruntu :( Aslında gorduğumle cektiğim bambaşka
-Reklam-
+1 oy
(32,622 puan) tarafından
Hayran kalınmayacak gibi değil
(1,430 puan) tarafından
Evet canım
0 oy
(187,462 puan) tarafından
manzara super   
0 oy
(15,743 puan) tarafından

Yagmur bir Istanbul sabahina uyandik:)

0 oy
(1,369 puan) tarafından
Bende öyle ölüp bittigim manzarayı çekiyorum fotoğrafta biseye benzemiyor. Keşke aynı manzarayı direk nakledebilsek snsnsnske

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 557 göst.
0 oy
1 cevap 267 göst.
17 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Alpimin annesiyim (85 puan) tarafından soruldu
+6 oy
13 cevap 1,578 göst.
8 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde MEHYASELERT (4,298 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 784 göst.
27 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,325 cevap

367,393 kullanıcı

...