+1 oy
316 göst.
Diğer kategorisinde (301 puan) tarafından
Kızlar kendimi biraz kötü hissediyordum annemin kayınvalidenle iyice kopardın iletişimi, olmaz öyle git gel falan demesi yüzünden(1 aydır görüşmedik kayınvalidemle) anneannem 2 kez yoğun bakıma girdi çıktı 1 ay içinde(şuan teyzemde) ve kayınvalidem bir kere olsun anneanneme geçmiş olsuna gitmedi, annem kayınvalidemden büyük annem hep giderdi haber verir gider, çağırır kayınvalidemi, 1 ay içinde anneme de bir kez olsun gel yada geleyim demedi, yada ben her gün kayınvalidemdeydim önceden yine bir kez olsun bu süre boyunca kapımı çalmadı ki geçenlerde çağırmıştım ona rağmen gelmedi, bence ben kesinlikle gitmemekle haklıyım ya. Sizce?

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende olsam gitmem 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Beynim döndü okurken bişey anlamadım kız sallaa 
0 oy
tarafından
Bence haklısın canım bende olsam gitmem 
(301 puan) tarafından
Onun yaptıklarına kimse bişey demiyor ben aramayıp gitmeyince ben kötü oluyorum işte canım
0 oy
(187,419 puan) tarafından
ben olsam bende gitmem
0 oy
tarafından
Sen gitme ama ben gerizekalı olduğum için gidiyorum hep 

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 659 göst.
23 saat önce Aile & Aşk kategorisinde Ayaz Vakti (587 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 483 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,987 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 390 göst.
14 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Mrvgul (6,340 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 570 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...