Napıyosunuz kızlar...
Biz kızçeyle kalktık ortalık toparlsdk sildk toz aldık birazdan çamaşır atcz makinaya ')
Sizler napıyosunuz
Bizde kalktik lakin yataktan baska hic bsey toparlamadik henüz
Kahvaktimizi yaptık 9 da oğlan duş aldı
Ah ah kalkıp evi toplayıp markete gitmem lazım Müge anlıya daldım
Yatak keyfii ama gece hicc uyumadi yaaaa
bende cqbucak isleri hallettim simdi dersin basina gectim. oglusum uyanmazsa biraz ders calismayi dusunuyorum uzun bi aradan sonra
Bende sadece yatağı topladım şimdi uzanıyorum kayınvalidem işleri yapıyor sağolsun
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın