Geçen bi arkadaşım doğurdu kilosu gayet iyiydi onunda 2500 dü ama 2 gündür oksijen veriyolar bebişe küvezde şimdi daha iyiymiş bebişii oda 35 de doğurdu canım Allah sanada kolaylık versinn Sağlıcakla al kucağına beraber hastaneden çıkın inşallahh Darısıda banaa
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın