Ay esimde kestiydi sekeri baktim zayifliyo dedim bosver beee at gitsin
2 yıla yakın bende şekeri bıraktım çaya kahveye şeker atmıyoru. Bir oturuşta 5 6bardak içerim en az hepsine 2 şeker atsak ohoooo. Bıraktığımız da iyi olmuş şeker kaç para anasini satim
Çayın tadı bence şekersiz güzel
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın