Aman bu işler karışık,işinin ehli hoca nerde bulsam kendime yaptıracam ben çok nazar alıyorum
Büyüklerin cahil demesi.daha genç yâda toyy demek istiyorlar.bizimkilerde yaşı küçük olana genç olana öyle derler.tskma kafana
1,512,815 soru
24,674,140 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın