Merhaba bayanlar ya ben iki kez özele gittim 16 20 haftalarda erkek dedi suan 38 haftama girdim ama 3 kez kendini göstermedi sizce kız mıdır ntsye girdim bugün bebeğin kalp atısı 140 160 civarı birde belim cok ağrıyor iştahım yok sürekli midem bulanıyor sadece meyve yemek istiyor canım sizde belirtiler neydi
Erkek göbeği var sanki
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın