0 oy
156 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (13 puan) tarafından
Doğumuma 1 hafta var zaten stresliyim heyecan korku duygusallık hepsi bir arada..Bide milletle uğraşıyorum görümce kişisi ye iç yat modunda maalesef bizle sadece yemeklerde çalışıyo diye birseye el sürmez yerimden zor kalkıyorum agrım var şiştim herşey bana bakıyo hayır eşimle olsam yumurta kırar domates peynir de yer o olunca extra yemek  yap o .... kaldırmasın.Temizzlik yaptım hiç bana misin demek te yok ne biçim insanlik bu allaha havale ediyorum ama bide utanmadan bana da dua et diyo doğumda offf ben mi çok ince düşünüyorum biktim biktim herşeye ağlar oldum doğumun verdiği bisey sanırım kurtulmak istiyorum artık bu insandan ve ailesinden eşimde burda diye bisey demek istemiyo ah kızlar ne yapayım ben 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 403 göst.
10 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde Funny_honest (145 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 501 göst.
3 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Fatosglz (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,308 göst.
6 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Sevgi344 (580 puan) tarafından soruldu
0 oy
45 cevap 2,454 göst.
11 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,478 soru

24,669,648 cevap

367,188 kullanıcı

...