Biz disarda içiyoruz asko anlik
Afiyet olsun canım bende pasta yiyorum borcamda koydum önüme bakalım ne zaman bitecek
Eşimle kızımla 2 günlüğüne otele kaçtık çay içiyoruz şimdi iyi geldi valla
Az önce yukarı da ev sahibimde içtim çayıafiyet olsun
1,512,589 soru
24,671,120 cevap
367,267 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın