0 oy
495 göst.
Diğer kategorisinde (9,212 puan) tarafından
napıyonuz bakemm

10 Cevaplar

+1 oy
(22,058 puan) tarafından
Şokun bardagi her evde var sanirim :D
(9,212 puan) tarafından
Fakirik anam ne edek :D
(125 puan) tarafından
Bacım fakirlik dediğin bardağın 2 sin20 tl ye satılıyor aynı tipte Paşabahçe markası baksan farkı yok valla şok mok gayet güzel,:)
(22,058 puan) tarafından
Bendede var 2 tane 4 liradan aldiydim:D
(125 puan) tarafından
Ben bizim burda ilk açıldığında almıştım 18 tl ye 6 tane keşke daha alsaydım diyorum şimdi Allah bilir ne kadar
-Reklam-
0 oy
(196 puan) tarafından

Biz disarda içiyoruz asko anlik :) 

image

(9,212 puan) tarafından
Oo afiyet olsun :)
0 oy
tarafından

Afiyet olsun canım bende pasta yiyorum :D borcamda koydum önüme bakalım ne zaman bitecek 

(9,212 puan) tarafından
Haha kız keşke tabağa koyaydin :)
tarafından
Hahahaa bulaşık çıkmasın dedim balım ☺ bitsin de bende kurtulayım dedim
(9,212 puan) tarafından
Afiyet olsun cnm
tarafından
Teşekkür ederim canım benim
0 oy
tarafından
Afiyet olsun Ben çayımı ictim ikinci çayıra eşim gelence koyarim :) 
(9,212 puan) tarafından
Sağol canım sana da afiyet olsun
tarafından
Sağolasın canım ❤️
0 oy
(3,550 puan) tarafından

image


Eşimle kızımla 2 günlüğüne otele kaçtık çay içiyoruz şimdi iyi geldi valla :)

(9,212 puan) tarafından
Ohh ne iyi yapmışsınız afiyet olsun
(3,550 puan) tarafından
Sağol canim
0 oy
(187,446 puan) tarafından
afiyet olsun 
(9,212 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Bana da biri yapsa da içsem valla afiyet olsun ☺️
(9,212 puan) tarafından
Kalk yap kız :)
0 oy
(5,160 puan) tarafından

Az önce yukarı da ev sahibimde içtim çayı:Dafiyet olsun

(9,212 puan) tarafından
Sağol kızçem sana da afiyet olsun :)
(5,160 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ☺️
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Afiuet olsun kiz senin neden ozelin kapali☺
(9,212 puan) tarafından
Kız kaoadıydim onu açamadım da geri :))
0 oy
tarafından
Acliktan imanim gevredii bebe durmuyor herif olacak adam gelip bakmiyor anca otursun yemin biktim artik bebek aglamasi resmen ninni gibi geliyor bi yandan kriz geciriyorum durmuyor durmuyor acliktan gogsume sut bile girmedi boyle adamlari rabbim baba yapmasin
(9,212 puan) tarafından
Rabb'im yardımcın olsun inşallah

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 732 göst.
20 Mart 2024 Diğer kategorisinde _queen_00011 (92 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 984 göst.
0 oy
9 cevap 579 göst.
2 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde &Minikpanda& (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 584 göst.
19 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...