Kızlar büyûk ilaclar icemiyorum. Bölüyorum ama yinede boğazımda kalar diye korkuyorum yani fobim var kısacası. Toz haline salıbda içmek olurmu öyle ilacları? Benim gibu olanlar nasıl yutuyor
1,512,676 soru
24,672,187 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın