0 oy
146 göst.
Diğer kategorisinde (151 puan) tarafından

Kızlar büyûk ilaclar icemiyorum. Bölüyorum ama yinede boğazımda kalar diye korkuyorum yani fobim var kısacası. Toz haline salıbda içmek olurmu öyle ilacları? Benim gibu olanlar nasıl yutuyor:pouty:

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
3 parçaya bol canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bölmek çok tehlikeli canım haberin olsun benim oğlumda yutamazdı doktor kesinlikle bölmeyin dedi 
(151 puan) tarafından
Nedenki canim? Kocaman ilac yutamiyorum sanki boğazımda kalcak zann ediyorum(
0 oy
(226 puan) tarafından
Az az ağzımda kırıp kırıp yutuyorum  :)) bana hergun iğne versinler büyük ilaç vermesinler 
(151 puan) tarafından
Peki ya acı tadı olmuyormu yada kokusu mide bulandırmıyormu? Benimki vitamin bi kere suda hall edib icmeyi denedim. Sonunda kustum))kokusu midemi bulandırdı.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 198 göst.
7 Mayıs 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Tansugoc (1,346 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 113 göst.
31 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Ecrin2147 (122 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 408 göst.
6 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Defneegb (701 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 575 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...