0 oy
288 göst.
Diğer kategorisinde (2,228 puan) tarafından
Gribim gecti dünden beri öksürüyor sık sık emziriyorumda fazla degil ama arada öksürüğü var hastaneye götürsem ilac vermezler onuda sanmiyorum ne yapmaliyim

5 Cevaplar

0 oy
(4,757 puan) tarafından
Sarımsaklı zeytinyağı sur ayak tabanlarina
-Reklam-
0 oy
(4,673 puan) tarafından
İlaç verirler tabiki 5 aylık bi şey veremezsin ki mecbur hastaneye götüreceksin öksürüğü varsa bekletmemek gerekir 
(2,228 puan) tarafından
ilac verceklerini sanmam geri gönderirler yasinda degil çnkü en fazla calpol verir
(4,673 puan) tarafından
Hayır eğer boğazında enfeksiyon oluşmuşsa antibiyotik verir öksürüyorsa boğazında olabilir ciğerlerine inerse daha kötü olur bronşit olmaması için gidip öğrenmelisin
(2,228 puan) tarafından
Çok fazla degil arada oluyor uykuya dalarken sadece bronsit olmus olsa fazla olurdu degilmi şuan cok hafif çnkü
0 oy
(3,540 puan) tarafından
Buhar verebilir sin 

Ayaklarının altına zeytinyağı sarımsak sürebilir sin 

Biraz nane kaynatıp verebilirsin bol bol da su içir boğazı hep nemli kalması lazım 
0 oy
tarafından
5 dk önce buna benzer bir post açıldı Prenses 67 mi ne kullanıcı. Bir bak istersen
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Sarımsaklı yag yap sür ayak altlarına uyku zamanlarında corap giydir.Gogsune yün koy kekık suyu ıhlamur felan ver ama bırer tatlı kasıgı felan.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 275 göst.
21 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Damla berna (3,730 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 209 göst.
30 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Prensannesi.. (707 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 174 göst.
0 oy
9 cevap 572 göst.
31 Ekim 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatym35 (1,191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...