0 oy
278 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Oğlum 1 yaşında saçını ilk aldığınızda berbere götürdük şimdi baya uzadı rahatsız ediyor babasıyla konuşmalarınız için inada bindiriyor zıt gidiyor herşeye bugün oğluma dedim seni berbere götürsün evde makineyle alacakmış evde alan varmı

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Eğer anlıyorsa eşin yapsın ne olacak canım 
-Reklam-
0 oy
(20,948 puan) tarafından
Biz aldık sıfıra vururken ama onun dışında korkuyor adam eve gelip alıyor ya
0 oy
(237 puan) tarafından
Evet biz 9 aylıkken eşim evde aldı traş yaptı 
0 oy
(560 puan) tarafından
Biz sürekli evde keseriz 
0 oy
(4,479 puan) tarafından
Benim eşim evde kendi keser
0 oy
(2,016 puan) tarafından
Aa ben  bigun kestim 3 aylik bebegimi makinayla yaptik keltos oldu oglum ;) 
0 oy
(187,457 puan) tarafından
esim yapmaya calisti a yapmadi ☺️
0 oy
(5,160 puan) tarafından
3 yaşında bu güne kadar 2 defa berbere gönderdim onun dışında eşimle ben aldık evde makine ile

İlgili sorular

+1 oy
11 cevap 465 göst.
10 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde Haticekubra (232 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 446 göst.
3 Ekim 2025 Moda kategorisinde Tansugoc (1,346 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 385 göst.
0 oy
4 cevap 389 göst.

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...