Sonucu aldigimiz yer saglik ocagina goster dedi gosterdik 4.ayda kontrl demisler dedi sadece.
Ortapediye ve cocuk doktrna sira aldim ama daha biraz zaman var belki anlyan biri vardır kendi bebeginden bilipde ?
bak benimki böyle çıktı doktor güzel çıkık yok dedi kuzum
(rabbime şükürler olsun)
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın