0 oy
228 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar dokuz aylık bebeğimle beraber hastaneye gitsem kayinvalideme de gel desem ben doktorun yanindayken çocuğa baksa zor mu olur yoksa kayinvalideme evine bırakıp tek mk gitsem hastane biraz uzak esenlerden beyazita gidicem

3 Cevaplar

0 oy
(1,737 puan) tarafından
Ben hep götürürüm hangi bolume gideceksinki
tarafından
Diş canim
(1,737 puan) tarafından
Vallahi birakacak kimse olmadgi icin ben agdaya bile bebeğimle gittim. Nasil icin rahat ederse oyle yap canim
-Reklam-
0 oy
(3,124 puan) tarafından
Tercih meselesi tabiki ama evde daha güvenli benim için babannesi tek zaten bana yakın olduğu için çok zor durumda kalınca hemen bırakıyorum uykusu yarım kalırsa uyyor açsa doyuruyor. Bi yere gidince yemez içmez uykusu olduğu için huysuz olur ve sürekli bi yerlere dokunur mikrop er taraf yani kısacası ev diyorum 
0 oy
(1,858 puan) tarafından
Eğer mama içen cocuksa birakman daha sağlıklı ben hep öyle yapardım anneme birakirdim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 543 göst.
10 Mart 2021 Diğer kategorisinde Eylülünannesi (699 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 323 göst.
0 oy
5 cevap 398 göst.
0 oy
9 cevap 538 göst.
2 Şubat 2026 Diğer kategorisinde eflinada (232 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,805 cevap

367,243 kullanıcı

...