Güzel anneler şuan 12 haftalik olduk ve hala tatlıdan tiksiniyorum ve tatlı olan şekerli ne varsa tiksiniyorum sizde böyle olunca cinsiyetini ne oldu merak ediyorum çayı yıllarca şekersiz içmeye çalışıyordum ve başaramadım bu hamileligimdr şekerli icemiyorum çok tuhaf hissediyorum kendimi ))))
Ye tatlıyı doğur hakkıyı ye ekşiyi doğur Ayşeyi çok mantıksız
Hem ekşi hem tatlı yedim 2 çocuğum da erkek
Tatlıdan ilk başlarda tiksiniyodm kızım oldu , son aylardada sürekli tatlı yedim ama
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın