Çok iyi birilirim o çevreleri çünkü doğma büyüme oraliyim yenidoğan atifbey :)
Dişkapida pavyon yok ama bol bol bol bol sarimsakci cingen suriyeli afgan var hatta kucuk bi arap bölgesi diyebilirz. Bir tane normal insan yok canim orda. Pavyon dediğin yer çankiri caddesi yani diskapiya 20 dakikalik mesafe. Ayrica diskapinin torbacilarida meşhurdur her gün silah sesi kavga sesi eksik olmaz.
Sizin bulduğunuz ev tam olarak nerde
1,512,676 soru
24,672,195 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın