0 oy
162 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,091 puan) tarafından
Kızlar az önce post açmıştım. Kızımın ateşi var dün akşamdan bu saate kadar,  calpolle düşmüyor. Kırmızı döküntüler çıktı akşam üstü. Hastaneye gideceksek nasıl gidelim ki eğer bulaşıcı bir şey ise kimseye bizden bulaşmasın. Hastane önünde arayıp doktor mi cagirmamiz lazım. Yada direk acile mi girelim. Başkalara bizden bulaşmasını istemiyorum.

1 cevap

0 oy
(1,752 puan) tarafından
Ozel arabaniz varsa acile gidebilirsiniz canim bi yere dokunmayinca  gecmis olsun hemen sifalanin insallah
(1,091 puan) tarafından
Âmin canım. Havadan geçerse diye korkuyorum. Kızamık falan ise. Tamam o zaman öyle yapalım. Zaten ben hasta gibi herşeyi peçete ile tutuyorum.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 205 göst.
13 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde EbruMeva (111 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 147 göst.
7 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Serapse (573 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 197 göst.
+1 oy
4 cevap 437 göst.
9 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nudem (168 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...