0 oy
225 göst.
Diğer kategorisinde (817 puan) tarafından
Akne tedavisine basladim zoretanin kullaniyorum doktorum gunes kremini kullanmami soyledi bu surecte kullanmasam birsey olur mu yada kullansam hangi kremi onerirsiniz pahali olmasin

8 Cevaplar

0 oy
(187,462 puan) tarafından
ama ucuza bisi yokki
-Reklam-
0 oy
(6,492 puan) tarafından
Aven kullanıyorum memnunum diğerleri çok yağlı
0 oy
(3,485 puan) tarafından
Bebek güneş kremlerinden bak, daha güvenli, minoris, iva natura, bee'o, incia aklıma gelenler. 
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Gratis'ten bak canım bazen çok uyguna geliyor
0 oy
tarafından
Kizkardesim avon markasını kullanıyor yeni başladı memnun bende farmasi satisi yapmaya başladım sipariş verdim daha kullanmadım o yuzden yanıltmak istemem  
0 oy
(2,016 puan) tarafından
Leke yapar aknelerin onun icin demis muhakkak kullan en son uygun fiyat garnier vardi ben kullandim 50 fc baya guzel
0 oy
tarafından
Kullanmazsan yüzünde güneş lekeleri kalır. İlaçla birlikte daha çok güneş lekesi olmaya yatkınsın şu an. Ben proscin kullanıyorum. Baya faydasını gördüm kullanıyor. Geçen hafta yeniden sipariş verdim iki tanesi 77 tlydi. Hem de uygun. 
0 oy
(1,167 puan) tarafından
Mutlaka kullan leke olur yoksa

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 462 göst.
0 oy
2 cevap 144 göst.
0 oy
5 cevap 326 göst.
11 Nisan 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Ubd (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 159 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,211 cevap

367,381 kullanıcı

...