0 oy
339 göst.
Diğer kategorisinde (1,747 puan) tarafından

Babalar babalık görevini yapmadığında Tam da böyle bence

image

image

image

image

6 Cevaplar

+1 oy
(20,950 puan) tarafından

Ne güzel anlatmış hemen wp atayım gereken mercilerce mesajımı iletmiş.olurum:D

(1,747 puan) tarafından
Tamam canım
-Reklam-
0 oy
(187,424 puan) tarafından
cok guzek bu yazi
(1,747 puan) tarafından
Aynen tatlım
0 oy
tarafından
Ana gibi yar olmazs.....
(1,747 puan) tarafından
Öyle tatlım
0 oy
tarafından
Ne güzel bir yazı +++
(1,747 puan) tarafından
Bencede canm
0 oy
(7,369 puan) tarafından
İşte tam da bu ama erkeklere çok kolay geliyor bütün gün evde siniz napiyonuz ki oluyor 
(1,747 puan) tarafından
Aynen onlar babalıklarını yapsa keşke
(7,369 puan) tarafından
İşte sadece çalışmakla baba sananlar var kendini canım çevremde çok var görüyor karısına sabahtan akşama ne yaptın diye bağırıp cagirani
0 oy
tarafından
Yarısına katılmıyorum babalık niye çok kolay olsun 

İlgili sorular

+10 oy
7 cevap 502 göst.
29 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,702 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 813 göst.
3 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 760 göst.
0 oy
0 cevap 99 göst.
11 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde Fermel02 (348 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,956 cevap

367,096 kullanıcı

...