Daha da alismadan olmalı bence canım kızım 8 yasında ben o kadar alismisim ki rahatıma 33 haftalık hamileyim 8 sene sonra tekrar basa saricam keşke daha erken yapsaydim düşüncesindeyim şuan
Valla canım bizde senin gibiydik igel git içerisindeydik ne yapacağız derken hamile kaldım artık oldu birlikte buyusunler bi anda zorluktan sıyırırız mecbur tek çocuk iyi değil kardeş lazım onada
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın