0 oy
262 göst.
Diğer kategorisinde (2,110 puan) tarafından
Doğum yapalı 55 gün oluyor bugün ilk defa kırmızı kan geldi heralde adet oldum dedim ama daha gelmedi normalde de böylemi oluyor neden olmuş olabilir bilgi verir misiniz? 

2 Cevaplar

0 oy
(18 puan) tarafından
Regl olmuşsunuzdur yavas yavas gelir
-Reklam-
0 oy
(2,485 puan) tarafından
Ben 5 ay oldu doğum yapalı sürekli leke olarak geliyo canım bu ay ilk adetim oldu normal şekilde. Leke olur gelir yani dr a sordum normal rahim yumurtalar kendini topluyo diyolar 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 786 göst.
25 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Nalankt (2,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 172 göst.
11 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Ben geldim. (252 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,219 göst.
13 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 2,769 göst.
31 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Semagktrkl (9 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,242 soru

24,666,721 cevap

367,038 kullanıcı

...