Telefon keyif işi ben çevreyi doğayı çekmeyi sonra onları düzeltmeyi sevdiğim için alırdım:d iki ay önce s9 kullanıyodum şimdi iphone7. Canın istiyosa al bence
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın