Suyu önceden kaynat sonra soğut canım su 40 derece ye gelince 30 Cc suya 1 ölçek mama koyacaksın tepeli değil silme bır ölçek sonra köpürtmesem çalkala canım 37 dereceye geldiğinde bebeğine içirebilirsin eğer kabız yaparsa mamaya azıcık zeytın yağı koyabilirsin
1,512,361 soru
24,668,244 cevap
367,114 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın