ASEL
doğa tabikii daha güzel
Kızım olursa koymayı düşündüğüm isimlerden biri Balâ . Anlamı da güzeldir ne iye karar verirseniz verin adıyla yaşasın
1,512,694 soru
24,672,427 cevap
367,338 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın