Halime Ece daha güzel bence ben de eşimin ablası ismi çok koymayı istedi Rahime Eylül koyduk o yüzden ama Eylül diyoruz hepimiz Eylül de doğdu prensesim çünkü
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın