0 oy
182 göst.
Diğer kategorisinde (394 puan) tarafından
Adet günüm18 günüm gecti her ayın 26 olurdum düzenliydi ama gecrn aydan beri olurdum kan testi normal test yaptım negatif doktorumdan randevu aldım gidicem sizce neden olabilir? Etrafımdakiler hamilesin diyip tribe sokuyor beni 1.5 yasında kızım var Allahım isteyene versin

1 cevap

0 oy
(3,452 puan) tarafından
Kist oluşmuş olabilir 
(394 puan) tarafından
Ayy Allah korusuun
(3,452 puan) tarafından
Kötü bişey değil zaman zaman herkeste olur adetle gider
(5,448 puan) tarafından
Bende 3 ay olmadm kist oluşmuştu ilaç aldm öyle söküldü adetim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 360 göst.
0 oy
8 cevap 283 göst.
7 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Emine buzlu (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 451 göst.
5 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevcanyurdada (56 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 311 göst.
24 Mart 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...