Bizim anneannemiz aldı takım olarak canım
Ben babaynest almsitim onun icinden hediye olarak geldi altin yastigimi ne bilmiyom ama biz esimle altin yastigi dedik yildizli olani
Altinimiz olmadığı icin yastiga gerek duymadık
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın