Naber kızlar nasılsıniz. Bizde kizcelerimle dut topladik komşulara verdik azcikta yedik tabi)) cocuklugum olsaydı kilim serer cirpardik
Enn bi sevdigimm
Afiyet şifa olsun canım çok severim bende ohhh bizimde çıksın bir an önce ama bizimkiler beyaz dut sizinkiler daha güzeldir şimdi
Ahh benim köydeki dut ağacım geldi aklıma
1,512,455 soru
24,669,348 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın