Kusma gibi bi sorunu yoksa çok güzel geçecektir yolculuğun tableti varsa onun şarjını fulle ya da telefonunun yolda ona çizgi film veya hayvanları açarsın bakar izler sevdiği atıştırmalıklar al mutlaka yanına yedirirsin
bende temmuzda 2 bucuk yas +4 ayljk bebekle 40 saat gitcem asil beni neker bekliyo
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın