0 oy
196 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (58 puan) tarafından
Kızlar bebekler kafaadan darbe aldığında şişmesi mi sismemesi mi iyi düştüğünde vurduğunda falan . Sismemesi darbenin az olduğunun mu göstergesi lütfen bilen yazsın oğlum az önce kaydı düştü kosuodu tamda görmedim kapıya mi çarptı yere mi ama şişlik yok Allahin izniyle

1 cevap

0 oy
(1,074 puan) tarafından
Canım yiğenlerim düşünce annem derdi şişti ablam evet derdi tamam o zaman sıkıntı yok derdi... şimdi bilemedim yani
(58 puan) tarafından
Nereye vurduğunu görmedim ses geldi az bu ağladı ama çok şükür 8yi şimdilik şişlik yok
(1,074 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım inşallah hiçbir şey yoktur
(58 puan) tarafından
İnsaAllah canım Allah razı olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 312 göst.
9 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde OzleMuhammed (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 57 göst.
0 oy
1 cevap 107 göst.
7 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Mrl4734 (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 299 göst.

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...