0 oy
242 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (166 puan) tarafından
12 nisanda kürtaj oldum. 23 gün oldu. Halâ adet olmadım siz ne zaman adet oldunuz arkadaşlar bide doktor rahmin iyi yumurtlama bile olmuş korun korunma ne diyim bilemedim dedi. Korunumuyorum dedim. Sizce hamile kalabilir miyim üstüne. Adet ne zaman oldunuz yada hamile kalırsam ne zaman belli olur inanın düzenim bozuldu bilmiyorum bile. Adet olmak için erken mi. Değerlerim sıfır olunca mı adet olacağım. 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben 15 gün sonra falandi  olmuştum canım hemen bittikten sonra da hamile kaldım zaten darısı senin başına inşallah 
(166 puan) tarafından
Amin canm benm ınşallah eşimle az tartıştım. Ne bileyim bazen çocuk yok olmadığını Bi sebepten dolayı ağzına alınca  hüzün kapladı inşallah bilmiyorum ne diyim bilmiyorum
tarafından
Üzülme canım seni çok iyi anlıyorum Rabbım en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
(1,408 puan) tarafından
Kürtajdan 22 gün sonra oldum ben kanamam 7 gün falan sürdü bitti 15 gün sonra adet oldum bende erken mi oldum acaba falan dedim ama bilmiyorum 
0 oy
(1,301 puan) tarafından
28. Gün oldum canm ben 
0 oy
(187,462 puan) tarafından
bende adet olamiyorum yaa
0 oy
(4,556 puan) tarafından
42..Gün adet olmuştum 
0 oy
(784 puan) tarafından

34 gün sonra olmuştum 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 290 göst.
0 oy
3 cevap 393 göst.
10 Eylül 2022 Diğer kategorisinde YAVRULARIMM (4,047 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 325 göst.
2 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...