0 oy
291 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar buzlukta biberim var onu eritip mi icini doldurup yapmam gerekiyo nasi yapcam 

7 Cevaplar

0 oy
(473 puan) tarafından
Eritmeden don halde yaparım ben canım eriyince değişik tat geliyo piştikten sonra 
tarafından
Tamam canim tesekkur ederim normalde icini doldurup atardim buzluga ama dolduramadan atmak zorunda kaldim oyuzden soraym dedim
-Reklam-
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Dolma biber atılıyomuki buzluga ilk kez duydum ay
tarafından
Kiz buzluga hersey atiliyo
0 oy
tarafından
Hayır buzluktan çıkarıyorum direk dolduruyorum ben çokta güzel oluyor 
tarafından
Tesekkr ederim canim
0 oy
(187,446 puan) tarafından
kurtulmusmu yoksa tazesimi
tarafından
Taze canim aldim buzluga koydum oyle yikayip temizledim
(187,446 puan) tarafından
o zaman direk doldurcan
0 oy
(9,268 puan) tarafından
Don yapılır genelde o annem öyle yapiyo eritmio
0 oy
tarafından
Annem çok yapardı canım ertimeden dolduruyordu 
0 oy
tarafından
Buzluğa brokoli atılır mı bilen var mı 

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 271 göst.
2 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 293 göst.
27 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 1,732 göst.
7 Şubat 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 130 göst.
4 Eylül 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Mevah (2,603 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...