0 oy
410 göst.
Diğer kategorisinde (281 puan) tarafından
Dün akşam saat 9da mezarlığa gittik eşimle  dedemin yanına bayramlaşmaya bir fatiha okumaya çünkü gitmesem inanın içimde kalacaktı suçlu hissedeceksin kendimi birey olmaz demi yani akşam gitmek 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
İyi yapmışsın canım gecesi gündüzü olmaz bana göre 
(281 puan) tarafından
Sağol canım benim ocak ayında vefat etti hala daha hergun ağlıyorum gitmeseydim mahvolurdum
tarafından
Allah rahmet eylesin canım kendini bir an önce toparlamaya bak
-Reklam-
0 oy
(187,435 puan) tarafından
ben bumuda sormustum bana geve rahatsiz olur rahmetliler demislerdi dogrumu bilmiyom
(281 puan) tarafından
Vallahi gittik kuzum biz duamı okuduk döndük hemen çok durmadık

İlgili sorular

+4 oy
52 cevap 2,381 göst.
9 Ocak 2025 Diğer kategorisinde damlaaktas4682 (1,531 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 501 göst.
16 Mart 2026 Diğer kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 451 göst.
9 Nisan 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 541 göst.
8 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,320 cevap

367,168 kullanıcı

...