Selam kızlar dün akşam gebelik testi yaptım döker dökmez baktım bişey yoktu fazla bekleyemedim evde misafir olduğu için sabah baktım hafiften bir çizgi gördüm sanki Sizce kuruma çizgisi mi gebelik olabilirmi ilk Bebeğimde de silik çizgi vardı ama bu varla yok arası
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın