Bence bu ay herkesin gecikti
Ya ramazandan yada mevsim geçişlerinden
Benimde 5 gün geçti hala olmadım.Ama çok şükür hamilemiyim korkusu yok.Eşim askerde
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın