Geceleri oluyordu şindi.hep sıkıyorum yani kendi yaptıgım bırsey değil gerci ama maffeti beni agzımı serbest bırakamıyorum gunduzde boyle gecede basımı agrıtıyor cok kotu kitleniyor hep ya nasıl duzelicek bu agızlıklada duzelceğini sanmıyorum 2 aydır bıyle gercekden hayat enerjimi aldı
1,512,482 soru
24,669,864 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın