Benim burayi her gun topluyorum hergun aynı oluyor. Su limin sikacagini falan servis kasiklarının olduğu yerde kalabalık oluyor diye buraya koydum ama burasıda bıktırdı birde alış hep dağıtıyor
Kaşıklığı yan cevirip çekmecenij üstüne yerleştirdim orda kaşıklar onun altında servis kaşıkları kepceler bicaklar var
En ustte kasiklar kepçeler
1,512,559 soru
24,670,824 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın