bu ay kullandığım orkid çok kötü. kaşıntı yaptı. çok rahatsız oldum. aynı durumu yaşayanlar var mı? bi de 2 paket var
Orkidin de farklı cinsleri var orkidde havalara girmiş bazıları gibi
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın